Integracja sensoryczna 馃懀- Grupa Promyczki

Podczas zaj臋膰 dziecko z pomoc膮 terapeuty b膮d藕 pod jego czujnym okiem wykonuje 膰wiczenia, kt贸re anga偶uj膮 cia艂o i uk艂ady zmys艂贸w, jak np. zmys艂 r贸wnowagi przy jednoczesnym zaanga偶owaniu zmys艂贸w wzroku, dotyku i s艂uchu.

膯wiczenia te maj膮 charakter naukowej zabawy, podczas kt贸rej dostarczane s膮 r贸偶norodne bod藕ce zmys艂owe, czego wynikiem jest poprawa pracy uk艂adu nerwowego. Dziecko, dzi臋ki tym 膰wiczeniom zaczyna w odpowiedni spos贸b integrowa膰 bod藕ce, co wywo艂uje prawid艂owe reakcje adaptacyjne do zmieniaj膮cych si臋 warunk贸w 艣rodowiska zewn臋trznego czy w艂asnego cia艂a.